خانه اخبار مقالات تماس با ما سبد خرید ۰
۰۹۳۸۲۴۸۰۰۸۰ | ۰۹۳۸۲۴۸۰۰۸۰

آیا با وضعیت قرمز شهرها آزمون وکالت اسکودا 20 فرودین1400 برگزار می شود؟

شنبه ۱۴ فروردین ۰۰

طبق ستاد ملی کرونا برگزاری هر گونه آزمون حضوری در مناطق نارنجی و قرمز ممنوع است و آزمون وکالت قرار است 20 فرودین 1400 برگزار شود آیا تا جمعه 20 فرودین وضعیت قرمز از بین خواهد رفت؟ آیا ستاد ملی کرونا ارجعیت دارد یا سازمان سنجش و کانون وکلا اسکودا آزمون را برگزار خواهند کرد؟

طبق اعلام ستاد ملی کرونا جمهوری اسلامی ایران  برگزاری هر آزمون حضوری در مناطق قرمز و نارنجی ممنوع است حال اینکه با تعدد و افزایش مکانهای برگزاری آزمون وکالت اسکودا 1399که دو بار سال گذشته به تعویق افتاد و قراراست 20فرودین 1400 برگزار شود،همچنین افزایش شهرهای قرمز و نارنجی و سه رقمی شدن آمار فوتی مبتلایان به کرونا،باز هم برگزاری هر نوع آزمون حضوری تا به امروز قانونی نیست.با این حال باید دید مسولین سازمان سنجش یا اسکودا  توانایی  برگزاری آزمون را با توجه به این شرایط دارند یا خیر؟

آیا بهتر نبود همان صحبت ادغام ظرفیت ها را که خود مسئولین بیان کرده بودند انجام می‌شد؟ بر همه آشکار بود که با شرایط عید و عدم رعایت نکات بهداشتی توسط هموطنان آمار فوتی ها و، وضعیت شهرها بحرانی خواهد شد.

باید منتظر باشیدو استرس نداشته باشید در صورت عدم برگزاری این آزمون این بار آزمون کارآموزی وکالت اسکودا 1399 با  1400 ادغام و احتمالا همان مرداد یا شهریور برگزار خواهد شد.

ولی شما ملاک را بزارید روی ۲۰ فروردین اگه اجباراً امتحان برگزار شود اگر مطالعه ندارید رفتن و نرفتن یکی است و علاوه  بر این که رفتن بدون آمادگی عالی از نظر ما(5 بار مطالعه منابع درست نه هر منبع پرحجم ) ممکن است خود یا نزدیکان خود را نیز مبتلا به کرونا نمایید.

توجه نمایید تمام پیش بینی های ما در سالهای گذشته چه برگزاری و زمان آزمون و چه نحوه سوالات و موادآزمونی دقیقا درست بوده است.تاکید می کنیم آزمون وکالت قوه قضاییه حتما آخر مردادماه یا ابتدای شهریور برگزار خواهد شد و آزمون قضاوت هم در شهریور خواهد بود همچنین با شرایط موجود احتمال تعویق یا ادغام آزمون وکالت نیز خواهد بود که نهایت همان شهریور یا مهر برگزارخواهد شد تنها راه همراهی با تیم قدرتمند ماست که شما از را دل طوفانهای بسیارمنابع وغیره به مقصد خواهیم رساند.

به هر حال داوطلبین ما همانند کوه آماده و با قدرت موفق خواهند شد به خداوند متعال توکل کنید که هرچی صلاح شما باشد میسر خواهد شد.