خانه اخبار مقالات تماس با ما سبد خرید ۰
۰۹۳۸۲۴۸۰۰۸۰ | ۰۹۳۸۲۴۸۰۰۸۰

بالاترین آمار قبولی آزمون وکالت توسط بنیادعلمی آموزشی مهر درسال 1399 سال کرونا

سه‌شنبه ۰۴ آذر ۹۹

با اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه 1399 ثابت کردیم با روش جدید علمی و تمرکز روی منابع مفید جزوات گنجینه راز و تستهای مثلثی آنلاین که تالیفی هستندو باید روی موادی متمرکز بود که دغدغه جامعه و نیاز مبرم یک وکیل برای کمک به موکلان خود است.ما حتی داوطلبینی داشتم یک ماه استفاده از تست های مثلثی آنلاین و مطالعه جزوات گنجینه راز و کمک مشاورین با مطالعه برنامه ریزی مثلثی توانستند درصدهای عالی در دورس مورد آزمون کسب کنند. 

عدم موفقیت در آمونهای حقوقی(وکالت،قضاوت،دکتر،ارشد) دلایل خاصی داردکه مهمترین آنها مطالعه کتب چندجلدی و پرحجم بوده در اصل شما برای هر درس باید بیست سوال پاسخ دهی باید بدانیدچه مواردی اصلا آزمونی نیست وگرنه طعم تلخ شکست را خواهید چشید،که خوشبختانه ما با قدرت اثبات کردیم غیرممکن فقط یک ذهنیت بیش نیست.

ما برای  برای تک تک آزمونها داوطلبین خودبرنامه ریزی می کنیم مثال جناب آقای موسوی جناب اقای برهانی داوطلبینی بودند که هم ارشد دولتی و وکلای قوه قضایییه را با کمک ما به موفقیت رتبه شدند.بالغ پانصدنفر درکمتر از دوماه رکورد مارا شکستند.

با افتخار تنها تیم آموزشی کشور هستیم که برای آزمونهای وکلای قوه قضاییه و قضاوت به علاوه وکالت اسکودا آزمونهای تخصصی آنلاین در سال 1399 برگزار کردیم.